Tante H

Tante H

mandag den 6. august 2012

Det begynder at ligne noget....


Mit Green Gate tæppe begynder at tage form men der er dog et stykke vej endnu. Der blev ikke hæklet så meget i weekenden. Lørdagen blev jo tilbragt i Næstved og igår skulle der lige laves projekt og renskrives svar til studie spørgsmål i Samfundsfag. Jeg kan faktisk godt lide at gå i skole men de lektier.....dem ville jeg godt undvære, der er ligesom andre ting som lokker når jeg er hjemme :) En måned endnu på skolebænken og så er det praktik i en børnehave, det glæder jeg mig til.

Den kommende uge skal bla. bruges på fremlægning af div tøj, ting og sager. Yngste sønnen her i huset tager på efterskole næste Søndag. Har faktisk spurgt om jeg ikke skulle hækle et tæppe han kunne få med......nej tak det var ikke nødvendigt...

1 kommentar:

  1. Rigtig fint tæppe du er ved at få lavet.Kan nu ikke forstå din søn ikke vil have et hjemmelavet tæppe med,men kender det alt for godt fra min teenager datter;0)
    kh.Laila

    SvarSlet