Tante H

Tante H

fredag den 10. august 2012

Så blev det Fredag



Så blev den lille taske pyntet og fyldt med hår dimser i fine farver. Min ynglingsbaby som altså er blevet en stor pige på 2 år skal have tasken i aften. Hendes mor, min niece og mit gudbarn fylder år og så skal der også være en lille ting til Theresa fra Tante H. Vi er inviteret til spisning og det plejer at være godt, deserten er vi sikker på det er altid ris ala mande :)

Idag var også dagen hvor vores projekt i skolen skulle fremlægges, jeg bryder mig altså ikke om at stå der foran andre og tegne og fortælle, men jeg overlevede da og vi fik megen ros for vores arbejde.

1 kommentar:

  1. ...."og vi fik megen ros .... " Jo tak det tør siges :D I kan være stolte af jeres fremlægges, og Tante H er den fødte fortæller :)

    SvarSlet