Tante H

Tante H

torsdag den 16. august 2012

Tillykke med fødselsdagen :)



Idag for 23 år siden blev vores datter Camilla født.  Da hun meldte sin ankomst sad jeg på intensiv ved hendes 2 årige storebror Lasse, som samme formiddag havde brækket armen. Han lå nu til opvågning. Min veninde blev ved den kommende storebrorog jeg blev fragtet ned på fødestuen.
 Under et heftigt tordenvejr kom Camilla til verden og den nat var vores lille familie samlet under samme tag. Claus og Lasse på børneafdelingen, Camilla og jeg på barselsgangen

STORT TILLYKKE TIL CAMILLA


Der kommer nok ikke voldsomt mange flag fra min hånd. De er hæklet med dobbelt tråd på nål 2,5 og det er altså noget stramt. Maskestingene driller mig lidt, vores søde kantine leder på skolen har ellers gjort hvad hun kunne for at lære mig det.

2 kommentarer:

  1. STORT tillykke til Camilla! sikken en sød historie der fulgte med :-)og tak for linket til de søde flag, sådan nogle kunne der godt komme et par stykker af på mit juletræ! Ha en dejlig dag!

    SvarSlet
  2. Hjertelig tillykke med din datter. Kan godt se dine flag er blevet fine- er kun lidt misundelig ;-) og mht kædestingene skal du hurtigt komme efter det- Jeg husker, at det handler om at starte rigtigt, og så kører det ellers bare derudad...

    SvarSlet