Tante H

Tante H

lørdag den 22. december 2012

Dagen før dagen før dagen.......

 
Lidt læsestof til juledagene.
Hæklede gaver og Hovedstads af Sidsel Sangild, hold da op hvor er der mange flotte ting. Der er nok et par ting eller flere som skal laves.
 
 
Lapperne til  min datters tæppe. Jeg fik ikke lavet så mange som jeg havde regnet med på flyveturen til og fra USA. Nu er det juledagenes projekt..
 
 
Jeg havde troet at jeg skulle købe en masse julepynt på min ferie men der var alligevel ikke så meget som fristede. Kun denne lille engel kom med hjem og hænger nu på datterens juletræ.
 
 
Ingen jul uden ham her :)
For mig er det den bedste julefilm. Så i aften er jeg klar med lidt juleguf i skålen og benene oppe på skamlen.

8 kommentarer:

  1. du ser da ud til at være klar

    God aften med din julefilm - vi skal se matador

    Glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  2. Uhhhh...... det oser da af hygge. Rigtig god og dejlig aften, med benene op og masser af guf :o)

    Kh. Majbrit

    SvarSlet
  3. Hej
    Hvor ser det hyggeligt ud. Ja.. der skal være god læsning til ferien og julefilm. Jeg elsker det.
    Skønne lapper. Hun bliver så glad.
    Glædelig jul til dig og din familie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber sørme hun bliver glad, det er ikke lige mine farve så det er ikke vildt sjovt at lave.....også glædelig jul til dig og dine

      Slet
  4. lovely, have a cosy time and a warm and bright christmas! Heather x

    SvarSlet