Tante H

Tante H

fredag den 14. december 2012

Livline.......ring til en søn

 
Der laves lidt håndarbejde men det er mørkt når jeg kommer hjem og så er lyset ikke det bedste til at tage billeder. Istedet får I lige en billedeserie fra weekenden.
Jeg var med ude for at fodre vildtet og ude på markvejen luftede jeg min bekymring om vi måske kørte fast....pjat var svaret....men et par minutter efter hang vi altså der. Hvad gør man så, ja man ringer da til en søn.Han synes heldigvis sådan noget er sjovt, så der gik ikke længe før han var på vej.
 
 
Der bakkes til....
 
 
Torvet sættes på
 
 
 
Der trækkes og vi kunne fortsætte fodringen. Imens ryddede sønnen markvejen for sne
 
 
 
Forstår da godt vi kørte fast, kunne da heller ikke dy mig for at sige "hvad sagde jeg"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar