Tante H

Tante H

søndag den 3. februar 2013

i`m lovin` it.......


Weekender er dejlige, især når der er en lille udflugt på programmet. Datteren og jeg var et lille smut i København igår. Vejret var dejligt men noget så koldt. Datteren havde en plan hjemmefra med hensyn til indkøb, det havde jeg faktisk også men jeg fik ikke alt det jeg kom efter men pyt vi tager da bare afsted igen :)



En del af min plan var et besøg hos Tante T. En The salon indrettet som en gammeldags dagligstue, gamle møbler og en masse billeder på væggene. Vi fandt stedet men hvad jeg ikke vidste var at det er et meget besøgt sted og at bord bestilling er en rigtig god ide. Kagen blev droppet og te´en blev to go.



Der var dog et bord ledigt udenfor......det forstår man godt i den kulde, så jeg sad der kun til ære for fotografen.




Her til morgen fik jeg taget billede af hals kluden, hæklet af garnet fra Arizona. Jeg er vild med de farver.


Halskluden som skulle ha været med til London, men som blev hjemme er også færdig.


Et af de få indkøb jeg gjorde igår. Vanter fra Noa Noa, er de ikke bare søde og tilmed ret varme.

Min praktik i børnehaven er slut så imorgen sidder jeg på skolebænken igen det er ikke noget jeg ser frem til nærmere noget der bare skal til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar