Tante H

Tante H

søndag den 10. februar 2013

og så lige 120 lapper mere......


Jeg har lovet mig selv og datteren at i vinterferien er det kun hendes tæppe der bliver arbejdet på, uh der ligger ellers en påbegyndt strømpe og lokker.....
Datteren er tilfreds med hvordan lapperne ser ud sammen så jeg fortsætter i samme spor = ingen plan bare den farve der nu falder for.


Udsigten fra soveværelset, det er skønt når det sneer.


Lige nu er min have vældig fin. Når sneen er væk er det en anden historie, jeg er absolut ikke have
menneske.



Knopperne på mirabel træet er godt på vej.


3 kommentarer:

  1. Hvor bor du et smukt sted :0)

    SvarSlet
  2. Det bliver rigtig flot tæppe. Min datter er ved at lave et selv. Hun er kommet til at sy dem sammen. Tak for de dejlige vinterbilleder.

    SvarSlet
  3. Hvor bliver det tæppe dog bare flot, bliver lidt misundelig på det... :)

    Smuk udsigt du har!

    SvarSlet