Tante H

Tante H

mandag den 18. marts 2013

Forårs drømme på en kold mandag


Vi fik tidlig fri fra skolen idag. Elever fra Lolland begyndte at blive ringet hjem pga snestormen før middag.  Vi andre fik så også lov til at tage hjem så vi kunne nå det og ikke sne inde på skolen :)
Endnu sneer det ikke her hvor jeg bor, men begynder det først ja så er jeg sneet inde i løbet af kort tid. Det stormer jo voldsomt så der skal ikke meget sne til før det fyger til og vejene her lukker. Men lad os nu se hvor slemt det bliver.

I postkassen lå en dejlig påskehilsen fra en veninde i Californien. Øreringe og blomster frø som jeg glæder mig til at så. Min hilsen til hende er også klar til at blive sendt, men det bliver først imorgen, jeg forlader ikke min varme stue mere idag.





1 kommentar:

  1. It is icy cold here as well. I´m so glad we planted our seeds on Saturday when it was still warm!

    SvarSlet