Tante H

Tante H

lørdag den 20. juli 2013

Der holdes ferie...


Her bliver i den grad slappet af.
 Kun det allermest nødvendige udføres :)
Jeg er gået på jagt efter gammeldags pen pals, jeg har fundet et par stykker.
Instagram er vældig inspirerende på det punkt. Jeg er vild med Instagram, et hurtigt billede og på med det.
 Hanneingrid hedder jeg der.


Så kom der garn fra Rasmilla, farver til datterens tæppe og lidt nye farver som nok skal blive en halsklud til mig


Først på ugen var jeg i Ikea.
 Jeg købte sorte rammer og fik så fremkaldt......øh hedder det det endnu? eller hedder det bare printet ud....5 billeder som jeg selv har taget. Måske skal der et par mere op. Jeg er vældig tilfreds med resultatet.

10 kommentarer:

  1. Love your new yarn, such beautiful colors. And love the frames they look great up on your wall.
    Hugs,
    Meredith

    SvarSlet
  2. Hello to my faraway friend! I must ask you, as I am a bit confused about your name. Is your first name Hanne? Or is it Ingrid? I am confused.
    Have a wonderful weekend!!!
    xo Kris

    SvarSlet
    Svar
    1. First name is Hanne, but it was taken on instagram :)

      Slet
  3. Hej Ja man bliver nemt bidt af instagram, jeg må med røde kinder indrømme jeg ikke sådan lige får blogget så meget - eller skrive på jeres blogge.

    ses på instagram ;o) og nyd din ferie med herlige nørkelerier

    SvarSlet
  4. Hej Hanne ;) Jeg er også så småt ved at blive helt hooked på Ingstagram. Du skrev til mig om nogle kattekillinger, og kan du ikke lige sende mig en mail, så jeg vi kan sludre lidt om det?

    Mange knus
    Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej henriette jeg elsker instagram :) jeg har sendt mail til dig, håber vi kan finde ud af noget

      Slet
  5. Av, jeg er ikke saa moderne at jeg er paa instagram. Haaber da inderligt at det ikke faar dig til at glemme bloggen. Jeg siger stadigvaek fremkalde naar det er hos fotografen og printe naar det er hjemme hos mig selv. Rigtig god ferie. Fra naeste uge er jeg ogsaa Falsterling. Kommer til at staa to soendage paa loppemarked ved campingpladsen paa Idestrupvejen sammen med Anne-Lise fra Bettygarn. Vi staar der for hendes datters hjaelpeorganisation. Kommer du den vej forbi, saa stop lige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lin, så du kommer til Falster så håber jeg at Falster og vejret viser sig fra den pæneste side. Vil det sige det er den 4 og 11 du står på loppemarked ? tror nok jeg har fri den 11, hvis jeg har kikker jeg da helt sikkert forbi og hilser på dig :)

      Slet