Tante H

Tante H

tirsdag den 23. juli 2013

Snail mail


Jeg har genoptaget en gammel hobby, at skrive breve. Snail mail, det er altså noget sjovere med et rigtig brev i post kassen end blot reklamer og rudekuverter. 
Jeg har fundet ting frem fra gemmerne og købt lidt nyt så jeg er klar :)
Jeg er blevet vældig inspireret af hende her:
og forskellige steder på Instagram.


Jeg var i København igår, en dejlig tur med en tidligere kollega.
 Turen fik en lidt uheldig start. Vi havde vist ikke lige fået kikket på uret, vi fik travlt, måtte løbe men toget kørte uden os alligevel, trods ivrig vinken til togføreren. 
Jeg er den uheldige indhaver af en hælspore og den brød sig absolut ikke om den smule løb jeg kunne præstere. Så efter en hel dag på gåben er jeg noget øm i hælen idag. Derfor er det blevet bestemt at dagen tilbringes med benet oppe og de mest nødvendig ting inde for en arms længde, så er jeg frisk igen imorgen

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud, og jo det ER da hyggeligt med et rigtigt vaskeægte brev :-) Nyd dagen med al din hobby.

    SvarSlet
  2. Vel er det da meget hyggeligere at skrive håndskrevne breve. Det er et mere personligt signal, man får fra afsenderen.
    Jeg fik et postkort forleden fra en af sønnerne, der er på ferie. Ingen mail eller sms kunne have erstattet det, jeg blev lykkelig.
    Så rigtig god fornøjelse og god bedring med hælen.

    SvarSlet
  3. Det er saa hyggeligt at finde en ikke-rude-kuvert i postkassen. Desvaerre er det bare for nemt med mails :-)
    Hvil dig nu rigtigt godt saa du kan vaere paa toppen igen.

    SvarSlet
  4. Hyggeligt hvis du stak forbi. Kender ikke datoerne endnu, det afhaenger af Anne-Lise.
    Knus

    SvarSlet