Tante H

Tante H

mandag den 26. august 2013

mandag formiddag


Jeg møder sent idag og det er da faktisk meget rart.
 Jeg har fået bagt kage til team mødet imorgen og jeg har endelig fået presset den lille Bella vest så den er klar til at varme en lille yndighed når det bliver lidt køligere.





Selvom det lille fine mønster gav mig nogle problemer og måtte gøres om et par gange undervejs så kunne jeg nok godt finde på at lave den igen.


En anden ting formiddagen er gået med er at skrive breve. Det er så sjovt med de nye pen-pals jeg har fået. 
En anden ting jeg er begyndt at kikke efter er smashbooking, en lidt forenklet form for scrapbooking som for mig er lige voldsomt nok med blomster, flæser osv. Mere om det senere når jeg er kommet igang :)

3 kommentarer:

  1. Ja det er dejligt med de stille morgener, hvor der er tid til de ting man holder af. Den er sørme blevet sød den lille vest. Hyggeligt med sådanne "rigtige" breve.

    SvarSlet
  2. Skønt med en afslappende morgen,hvor man har tid til at få lavet lidt inden jobbet kalder;0)
    Sød vest du har fået lavet og ja,det er nu noget andet med de rigtige breve frem for mails.
    God aften til dig:0)

    SvarSlet
  3. Look at now much you got done on your relaxing morning. Love the sweater, so sweet.
    Hugs,
    Meredith

    SvarSlet