Tante H

Tante H

onsdag den 11. december 2013

Det roder.....


Det roder på mit spisebord....
Jeg møder sent idag så der blev lige tid til at skrive julekort..


og indimellem strikker jeg mere dukketøj. Lige nu et stribet sæt i Yaku fra Strikkebogen. Luksus dukketøj siger min "garndame" men jeg elsker at strikke med det garn :)


Midt i det hele kom der en sms fra datteren, " send lige nogle ønsker" øhh... synes ellers altid jeg kan finde på noget, men ikke lige nu. Nu er det heller ikke bare ønsker til jul, jeg er så heldig at have fødselsdag den 27 december så det er dobbelt up.

3 kommentarer:

  1. Garn garn, man kan altid bruge garn.

    SvarSlet
  2. Oh yes...we yarnies do love our yarn!!!
    xo Kris

    SvarSlet
  3. hvad med nogle knit pro pinde ;) ....... Her har Marcus fødselsdag den 27/12 Det er et rod med jul og fødselsdag oveni hinanden. Lige nu har jeg købt gaver, men ved ikke hvad han får hvornår

    SvarSlet