Tante H

Tante H

tirsdag den 31. december 2013

Godt nytår


Årets sidste solopgang var meget smuk.
Jeg kan ikke prale af at jeg vandrede langs vandet.....jeg hoppede af mens min mand hentede røget ål i jagthytten og hoppede om bord  i bilen igen da han kom tilbage...


men fra imorgen skal jeg begynde at gå mine ture igen..........

Yngste sønnen er gået lidt amok med bordpynten til i aften :) men pyt med det jeg synes det ser herligt ud.


Vi spiser hjemme sammen med de fleste af vores børn, datteren skal arbejde. Derefter er der lidt taxi kørsel. Senere skal den yngste og kæresten hentes hjem igen så denne nat er lyden slået til på mobilen.


Jeg har intet med madlavningen at gøre i aften så jeg hygger mig med garn mellem fingrene, lidt chai og film i tv.

Rigtig godt nytår

4 kommentarer:

  1. Happy New Year Hanne!!!!
    xo Kris

    SvarSlet
  2. Godt nytår, Hanne - min nytårsaften bliver meget lig din, blot ikke med en hæklenål :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også godt nytår til dig Susanne :)

      Slet