Tante H

Tante H

tirsdag den 21. januar 2014

Så kom sneen....



Så kom sneen også til Falster, dog ikke i de store mængder. Samtiddig er der kommet et læs brænde hjem så det er bare igang....


Det er nu hyggeligt med lidt sne men helt ærlig så er jeg helst fri. Hvis jeg ikke skulle ud og køre hver dag kunne vi sne inde for min skyld. Jeg er ikke som sådan bange for at køre i sneen men ikke alle køre jo lige så fornuftigt som jeg gør......


At starte i skolen var ikke den rene afslapning som jeg havde ønsket. Vi er lige blevet færdige med et projekt og allerede på fredag går det løs med det næste. Det er ikke de vilde ting jeg får fremstillet men lidt garn skal der med lektier eller ej. 3 karklude er klar til dem der vil bruge dem.




Havblik fra Tante Grøn det er altså ret lækkert

2 kommentarer:

  1. Det maa vaere rigtigt flot, et hvidt Falster. Men jeg siger som dig; ikke saa praktiskt.
    Karklude er altid en god ting.

    SvarSlet