Tante H

Tante H

mandag den 10. februar 2014

Parlamentarisme, skattestop, Montesquieu, social arv , flexicurity osv osv


Samfundsfag har aldrig været mit ynglings fag men nu skal jeg altså op i det til eksamen og så bliver vinterferien da bare brugt på at læse op på det hele og forberede fremlæggelse af det projekt vi lavede for nogle uger siden....


Over middag lokkede det fine vejr til en lille går tur og Siga var med på ideen.

Imorgen er menuen den samme, skriverier og læsning ved arbejdsbordet og hvis vejret er lige så flot ja så går Siga og jeg nok igen.


2 kommentarer:

  1. Er der vinterferie derhjemme nu??????
    Jamen saa vil jeg oenske dig en god laeseferie og krydse fingre og taeer for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er vinterferie here nu i andre dele af landet er det dog først i næste uge. De krydsede fingre......dem får jeg brug for ;)

      Slet