Tante H

Tante H

lørdag den 22. marts 2014

Af børn og fulde folk..........


Det siges at af børn og fulde folk skal man høre sandheden. Jeg fik en serveret igår på jobbet.

Jeg er i praktik i en børnehave og da vi sad i garderoben igår havde jeg en lille samtale med en dreng:

Dreng "hvorfor er du gammel Hanne "

....ja det er fordi jeg er født mange år før dig

Dreng " nå ja"                                   
det er tydeligt at han tænker over mit svar og godtager det, så siger han så

" ved du godt at man dør når man er gammel"....

Så er det altså svært at lade være med at grine, men jeg forsikrede ham om at jeg ikke var så gammel og at han nok skulle regne med at jeg havde en del år tilbage endnu.

Det er lige sådanne små samtaler der gør det så dejligt at arbejde med børn :)



1 kommentar: