Tante H

Tante H

søndag den 31. august 2014

Blå søndag


Jeg sidder her og nyder synet af nogle af lopperne fra gårsdagens tur. 
2 fine Holmegård skåle. Vasen som jeg altså bruger til lysestage idag havde jeg i forvejen. Den har været i mit barndomshjem og for nogle år siden fik jeg lokket den fra min mor, jeg vidste dog ikke det var en Holmegård, det har jeg lært her hen over sommeren.

Sjovt nok har jeg aldrig brudt mig om farven blå, men de her er så fine og mere af det keramik jeg kikkede på .....ja det var blåt


Jeg fandt også et lille Lyngby askebære som jeg bruger til et fyrfadslys, en keramik vase og så et lille Lyngby tangent æggebære. Det lille æggebære må meget gerne få selskab af flade og dybe tallerkener, måske også et par fade og skåle. 
Det er ihvertfald helt sikkert, jeg er blevet hooked på loppemarkeder og genbrugsbutikker. 



2 kommentarer:

  1. Fine ting du har fundet. Holder også meget at at gå på loppemarkeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tinna, og super heldigt at have fundet en at køre sammen med der samtidig har lidt mere erfaring i det med at "prutte" :)

      Slet