Tante H

Tante H

lørdag den 23. august 2014

Lopper


Jeg er blevet lidt bidt af at besøge loppemarkeder og genbrugsbutikker.
 De tre vaser her er seneste fund. Jeg har ikke forstand på hvilke mærker jeg skal gå efter, jeg vælger det der falder i min smag. Det med at prutte om prisen er jo rigtig sjovt men jeg skal nok øve mig lidt mere :)

Forleden havde jeg besøg af min ældste veninde, ja ikke ældst i år men i tid. Jeg har kendt hende så længe jeg kan huske tilbage. Vores forældre var venner, vi har fulgt hinanden i Folkeskolen. Siden skiltes vores veje uddannelsesmæssigt men vi har holdt kontakten mere eller mindre. Det viser sig at hun også er bidt af loppedillen, endnu mere end jeg og jeg ser allerede mange køreture  til forskellige butikker og loppermarkeder.


Lørdag er stille og rolig endnu. De unge mennesker sover, de har ikke opdaget at hele det lille gule hus dufter af nybagte boller. Lige om lidt kalder jeg på dem :)


Bollerne er som altid fra bogen Krudtugler og kanelsnegle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar