Tante H

Tante H

torsdag den 12. marts 2015

Jeg klager ikke.....


og dog.....jeg er så træt af at være forkølet, have ondt i halsen, hoste og være hæs som en gammel havnearbejder.
Jeg elsker mit job, er dagligt omgivet af søde livlige OG snottede små børn. Siden oktober har jeg raget enhver baktusse til mig,  og tro mig jeg spritter hænder osv . 
Ondt i halsen hele tiden, forkølet on and off....mest on. Nu har hosten så sat ind og i morges måtte jeg overgive mig. Stemmen var væk. Jeg kravlede under dynen igen og vågnede først lidt over 12.....hvabehar.....ja jeg må have trængt til det. 



Nu er der friskpresset appelsin og citron, derefter kamillete med honning. Noget må der gøres. Juicen er dejlig, teen...ja jeg er ellers tedrikker men kamillete og honning det er ikke det bedste jeg ved, men kan det lindre så må det ned.

Er der andre gode råd?
Jeg er fint dækket ind af vitaminer, så det investerer jeg ikke mere i.

Imorgen får jeg besøg fra Jylland og det ville godnok være ærgerlig hvis jeg kun kan deltage med tegn og mimik.

Kom nu forår så jeg kan blive rask

4 kommentarer:

  1. Øv at vLre syg lige disse dage, hvor vejret er krøbet i forårstøjet. God bedring til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak, det går lidt bedre nu men der er plads til bedring :)

      Slet
  2. Stakkels dig. Det er saa surt. Camille med honning, ikke den mest foretrukne blanding her i huset. Da jeg arbejdede i Matas tog jeg altid Vogels draaber nr 5 med roed solhat. Det styrker imunforsvaret. Men med alle de snottede unger er du imun til naeste aar. God bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lin, en tidligere kollega kom netop forbi med nogle dråber med rød solhat....håber virkelig de virker bedre end de smager....

      Slet