Tante H

Tante H

søndag den 1. marts 2015

Så blev det marts


Februar har ikke lige været min måned.
 Jeg lå syg en uge, halsen har gjort ondt hele måneden, jeg kan ikke slippe forkølesen og stemmen er hæs og jeg hoster. Og for at det ikke skal være løgn driller ryg og lænd også, så marts kan sådan set kun blive bedre på den front.
Februar blev også måneden hvor Danmark oplevede sit første terror angreb. Det måtte jo komme tænkte jeg. 
Jeg skal ikke komme med de store ord og meninger her, blot vil jeg sige jeg er glad for at jeg ikke har behov for at vise omverdenen hvad jeg tror på, det holder jeg for mig selv.


Første forårsdag, ja det ses ikke lige på vejret. Lufteturen med lille annabelle foregik i regnvejr ja der var faktisk lidt slud også.


Vel hjemme efter turen har jeg slået mig ned i sofaen med garn og hæklenål.


Det er 2015 projektet der er igang, lapper i alverdens farver. Der bruges bare garn fra gemmerne. Rasmillas ynglings garn  www.rasmilla.dk som også er blevet mit ynglings garn.


Alt garn bruges så der er både store og små firkanter.

2 kommentarer:

  1. Håber, du snart bliver frisk igen efter dén omgang :-) Glæder mig til at se resultatet af de mange firkanter i de fine farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ene onde efter det andet finder vej til mig så der er vist lang vej endnu....

      Slet