Tante H

Tante H

onsdag den 8. juli 2015

Lige nu er det sommer men....


Det er sommer nu, ifølge kalenderen, lige nu sjasker regnen dog mod mine vinduer, men det gode varme vejr vender vel tilbage, det satser jeg på.

Men tiden flyver jo som bekendt afsted og om ca 4 1/2 mdr finder jeg det første julepynt frem.
 I år har jeg en plan om at en skøn herlig nisse skal holde mig med selskab her i det lille gule hus. 

Måske bliver han enebarn, måske får han en hel familie som her



Er de ikke skønne, jeg er helt forelsket

Og så passer de jo bare helt perfekt til tæppet de sidder på men sådan et får jeg altså ikke lavet.

Den kære familie så jeg da jeg forleden spiste frokost med et par festlige damer. 





At de er hæklede gør at jeg tror på at de bliver færdige, I ved nok..... mig og strikkeopskrifter er ikke altid helt godt.



2 kommentarer: